Vissza Közzététel

Közzététel

Az C-S-Kábel TV Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2015. év során a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

C-S-Kábel TV Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése a 2015. évben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 10 nap megfelelő
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 24 óra megfelelő
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 99 % megfelelő
4. Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 85% 95% megfelelő
5. Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBµV) 60 dBµV 65 dBµV megfelelő
6. Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 3 dB 3 dB megfelelő
7. Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 40 dB 44 dB megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető) 52 db/ezer előfizető 
Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető) 52 db/ezer előfizető 
A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető) 52 db/ezer előfizető 
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető) 0 db/ezer előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.
A közzététel azonosító száma: <KTV_EK-2015.>

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Görcsöny, 2016.02.25.

Csille Gábor
C-S-Kábel TV Kft. ügyvezető


Közzététel

Az C-S-Kábel TV Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2014. év során a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

C-S-Kábel TV Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése a 2014. évben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 12 nap megfelelő
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 31 óra megfelelő
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 99 % megfelelő
4. Ügyfélszolgálat 60 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 85% 95% megfelelő
5. Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBµV) 60 dBµV 66 dBµV megfelelő
6. Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 3 dB 3 dB megfelelő
7. Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 40 dB 44 dB megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető) 82 db/ezer előfizető 
Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető) 82 db/ezer előfizető 
A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető) 82 db/ezer előfizető 
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető) 0 db/ezer előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.
A közzététel azonosító száma: <KTV_EK-2014.>

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Görcsöny, 2015.02.25.

Csille Gábor
C-S-Kábel TV Kft. ügyvezető


Közzététel

Az C-S-Kábel TV Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2013. év során a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

C-S-Kábel TV Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése a 2013. évben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 11 nap megfelelő
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 7 óra megfelelő
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 99 % megfelelő
4. Ügyfélszolgálat 120 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 85% 95% megfelelő
5. Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBµV) 60 dBµV 61 dBµV megfelelő
6. Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 3 dB 3 dB megfelelő
7. Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 40 dB 43 dB megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető) 53 db/ezer előfizető 
Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető) 53 db/ezer előfizető 
A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető) 53 db/ezer előfizető 
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető) 0 db/ezer előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.
A közzététel azonosító száma: <KTV_EK-2013.>

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Görcsöny, 2014.02.27.

Csille Gábor
C-S-Kábel TV Kft. ügyvezető


Közzététel

Az C-S-Kábel TV Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2012. év során a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

C-S-Kábel TV Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése a 2012. évben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 15 nap 10 nap megfelelő
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 24 óra megfelelő
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 99 % megfelelő
4. Ügyfélszolgálat 120 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 80% 95% megfelelő
5. Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBµV) 60 dBµV 61 dBµV megfelelő
6. Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 3 dB 3 dB megfelelő
7. Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 40 dB 43 dB megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető) 66 db/ezer előfizető 
Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető) 66 db/ezer előfizető 
A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető) 56 db/ezer előfizető 
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető) 0 db/ezer előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.
A közzététel azonosító száma: <KTV_EK-2012.>

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Görcsöny, 2013.01.27.

Csille Gábor
C-S-Kábel TV Kft. ügyvezető


 

Közzététel

Az C-S-Kábel TV Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2011. év során a 229/2008(IX.12).Korm.rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

C-S-Kábel TV Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése a 2011. évben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 30 nap 15 nap megfelelő
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 15 óra megfelelő
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 99 % megfelelő
4. Ügyfélszolgálat 120 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 85% 95% megfelelő
5. Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBµV) 60 dBµV 62 dBµV megfelelő
6. Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 3 dB 3 dB megfelelő
7. Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 40 dB 43 dB megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető) 99 db/ezer előfizető 
Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető) 99 db/ezer előfizető 
A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető) 98 db/ezer előfizető 
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető) 0 db/ezer előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.
A közzététel azonosító száma: <KTV_EK-2011.>

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Görcsöny, 2012.01.27.

Csille Gábor
C-S-Kábel TV Kft. ügyvezető


Közzététel

Az C-S-Kábel TV Kft. ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy a 2010. év során a 229/2008(IX.12).Korm.rendelet szerint meghatározott szolgáltatásminőségi mutatók tükrében vizsgáltuk és értékeltük műsorterjesztési szolgáltatásunkat és ezek alapján szolgáltatásunk megfelelőnek bizonyult.

A fentieket összefoglalóan a következő táblázatban mutatjuk be:

C-S-Kábel TV Kft. műsorterjesztő szolgáltatására vonatkozó minőségi mutatók teljesülése a 2010. évben
Mutató azonosító Minőségi mutató neve Célérték Teljesítési érték Megfelelés minősítése
1. Új hozzáférés létesítési ideje (nap) 30 nap 18 nap megfelelő
2. Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra) 72 óra 5 óra megfelelő
3. Szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95% 99 % megfelelő
4. Ügyfélszolgálat 120 mp-en belüli jelentkezésének aránya (%) 85% 95% megfelelő
5. Vivőszint az előfizetői hozzáférési ponton (dBµV) 60 dBµV 62 dBµV megfelelő
6. Jelszintkülönbségek az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 3 dB 3 dB megfelelő
7. Vivő jel/zaj viszony az előfizetői hozzáférési ponton (dB) 40 dB 43 dB megfelelő

Egyéb tájékoztató adatok a szolgáltatás tekintetében:

Előfizetői panaszok száma (db/ezer előfizető) 83 db/ezer előfizető 
Minőségi panaszok száma (db/ezer előfizető) 83 db/ezer előfizető 
A jogos minőségi panaszok száma (db/ ezer előfizető) 69 db/ezer előfizető 
Az ügyintézés elleni panaszok száma (db/ezer előfizető) 0 db/ezer előfizető
A szolgáltatásminőség megfelelőség igazolásának módja: Megfelelőségi nyilatkozat

A fentiek közzétételére az említett Kormányrendelet kötelez bennünket.
A közzététel azonosító száma: <KTV_EK-2010.>

Köszönjük előfizetőink bizalmát szolgáltatásunk iránt!

Görcsöny, 2011.01.27.

Csille Gábor
C-S-Kábel TV Kft. ügyvezet